Skolstart!

Hello! Sorry att jag uppdaterar så dåligt. Men iaf. Idag började skolan. Blev typ deppig igårlväll när man insåg det haha. Men jag var nog en av de få som lyckades somna igår! Jag somnade faltiskt direkt runt 10. Annars går jag o lägger mig runt 3,4 eller 5 på lovet haha:). Hade filmkväll med de gamla precis innan skolstarten. Ester Petter Jonna Elin Emma och Alma! Sen gick vi ut en sväng o fick med oss Emil o nongis! Omfg vad länge sen det vad jag umgicks med dessa människor! Har verkligen saknat det! Att sitta tillsammans o titta på film, chilla äta o prata. Var hur cp som helst haha:). 
Idag var det skola! Träffade alla mina classmates o det var också mycket trevligt! Hade mer än tre timmars håltimme på morgonen. Hade vatt bättre med sovmorgon:(. Men satt o kollade på skräckfilm med en stor? del av klassen. Jaja ska sova nu babes, ciao:). 


Har inga bilder att lägga upp så bjuder på denna som jag tog i somras. Vill resa nånstans men vet inte var o har dåligt med pengar hehe... Ska börja söka sommarjobb snart, fyller 16 till sommarn nu hur jag än inte vill erkänna det fml. 
Betyder att jag måste ta mer ansvar lol. Jag är typ helt lost, kommer aldrig bli en fullvuxen människa, fast kommer bli kul att övningsköra. 
Känns fett att lägga en del saker bakom sig nu. Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0