Omg lyckligtjej_98

Hello babes vill bara säga att jag fick ett jobb som hjälpledare för tre dansklasser för barn tack vare Evelyn yo! Väldigt glad tjej här, har alltid velat ha ett vardags jobb! This is amazing omg cant sleep.. Faktiskt första gången att få ett riktigt jobb omg.. Har dock sålt tidningar när jag var yngre. Börjar denna torsdag, ser verkligen fram emot det! Bli omringad av glada små tösabitar!!! Min vanliga danskurs börjar också på onsdag denna veckan! Hohoho, vi ses:) 
Ska inte överdriva att jag älskar barn men ni som känner mig ni vet vad jag tycker heh... Men lol lite trevlig måste man ju vara, särskilt när man får betalt för det! Lite ansvarig får man ju vara:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0