General. D. Horsfield

Tjena allihopa:). Vill bara säga att jag vill ha en lama. Tycker dom är coola. Vill ha en o döpa den till General. D. Horsfield. En cool lama måste ha ett coolt namn. 
Hur kan man säga nej till en sådan varelse????????? Omfg så jävla söt. 
Skolan gick som vanligt. Minns inte mycket. På svenskan tränade vi på läsförståelse o läste två texter om kärlek o svarade på nårra frågor. Ligger typ här o skäms över mina svar nu hahaha. Visste inte vad jag skulle skriva så heh.. Kunde inte se sammanhangen mellan de två texterna och improviserade VÄLDIGT mycket. Lol too fabulous to care. 
Annars, regnat en hel del idag. Inte så snajsigt. Var dyngsur när jag kom hem. Vill ha sommar nu:(. Nu finns det inte ens nån mening med snö när julen och nyår är över så hoppas inte det snöar sen. Träffade min dansledare i bussen och ja.. Måste anmäla mig till vårterminen snart! Gött är det. Ska börja röra på mig efter lovet. Vill ha en najs body på sommarn men vill o vill, kommer inte palla så heh. Har inte mycket att berätta nu, har det gött folk, vi hörs :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0