Found ma uggs

Hejsan allihopa. Sen uppdatering men har sovmorgon imon so. Om ni har läst mina tidigare inlägg så kanske ni vet att jag inte kunde hitta mina gamla uggs.. Har två par, ett par långa och ett par korta. Har bara använt dom korta för dom långa försvann i huset... Har ingen ordning på saker alls:(. Men idag när jag städade så hittade jag dem!!!! Blev överlycklig omg har saknar dem så mycket. Denna gången ska jag komma ihåg vart jag lägger dem:). O så plockade jag ner gamla almanacka. Hehe o det stod 2012 på det jao. Kanske inte så konstigt att jag levt konstigt under 2013 eftersom jag har kollat på fel almanacka ett helt jävla åt utan att ens märka. Inte dåligt asså. Dock så kollar jag inte på almanacka så ofta så. 
Skrev också ett personligt brev idag för att senare söka sommarjobb. Vill jobba dubbelt o tjäna egna pengar.. 
Inget mer att säga tror jag! Imon börjar jag inte förrän 10.50 men ska till röntgen imon med så det förstör min sovmorgon lite. Haha, röntgen som de sa "ni får besked efter två veckor" efter min mini operation.. O nu har det gått två o halv månader o äntligen wohoo swag. Ja, nu ska jag sova, godnatt hejdå.


Mina sängkläder är coola. Dont judge. Färgen ser väldigt konstig ut på bilden lol.

Det sista jag vill säga är att jag har skaffat minnesanteckningar på mobilen! Ska skriva ner lite häftiga saker som händer under året o läsa det på nyår:). Härmar Evelyn med hennes minnesburk haha. Men så cool är inte jag o skaffar en burk. Duger med anteckningar.. 

Kommentarer
Postat av: Elin

tänk så går mobilen sönder!?

Svar: Va... Fattar inte :0
wenjin yuan

2014-01-13 @ 10:04:56
URL: http://Myggan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0