Första dagen på jobbet avklarat galant!

Hejsan! Måste säga att jag har haft en riktigt kul kanon dag idag! Bästa på länge I guess! Snackade betyg med kemi och biologi lärare och jag var jätte nöjd! På svenskan fick vi tillbaka läsförståelsen vi gjorde sist o där prickade jag också alla så det var jätte najs:). 
Och just det ja dagens höjdpunkt! Att jag började jobba som hjälpledare till tre dansklasser för barn! Okej nu ska jag erkänna att jag inte alls var så förtjust i barn innan. Men ungarna på dansen idag var sååå söta och trevliga! Det var en som fick näsblod o jag fick hjälpa henne! Sen när alla satt och stretchade och pratade om vad de tyckte om dagen så sa de att de tyckte om att jag var här idag!!! Då kände man att det var SÅÅÅÅÅ VÄRT att vara där! SÅÅÅ VÄRT att åka hem sent! Jag är riktigt nöjd! Och det har varit väldigt roligt de här tre timmarna, gick väldigt fort eftersom det var roligt! Dansar ju annars också och känner att man kan lära sig en del här också så det är ju kanon! 
Imon ska jag prata med rektorn om att göra ett prov i kinesiska och slippa gå på lektionerna! Mamma ringde honom o frågade om man kunde göra det och han sa absolut o ska snacka med mig imon heh... Då blir det att få A i betyget o få meritpoäng;). Najs liv asså. Så induviduellt val i tvåan kan jag välja vafan jag vill utan att bry mig om språken för att få meritpoäng!! Kan få det i matte också så det är absolut inga bekymmer. Swag idag kan jag somna lyckligt hoppas alla är lika glada och nöjda som mig! Vi hörs :). 

Synd att jag inte kunde ta kort på mina unga damer idag för det var förbjudet att använda mobilen under lektionstid så ni får en tråkig bild på mina ben! Lycklig tjej åker buss på väg hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0