Fonclbrish

Hej hade filmkväll igår med Ester Petter Alma Jonna och parker crane (i Hilmas kropp). Hade väldigt kul dock så har Hilma gått vilse i den andra världen.
I fredags fick jag reda på att jag kan fkn göra prövning i mandarin o slippa gå på lektionerna o få merit poäng heh... Vilket innebär att jag har gått upp tidigt o slutat sent pga detta i en hel termin ett jävla halvår... 
O läraren menade att han har sagt till mig innan men jag hörde inte... Så bra lyssnar jag på lektionerna ja i know. 
Tänk så mycket bättre mitt liv hade vatt om jag kom på det tidigare.. 
Men jaja ska pröva nästa vecka så slipper jag gå resten av gymnasietiden på b språk så heh man ska ha blicken vänd frammåt o det är ju as fett. 
Måndag here i come! 

Jag och min babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0