Far from goat

Tjo kom in i huset sen lol. Imon börjar dansen som jag har längtat till!! Tycker det är både kul och mysigt med alla girls! Har packat ner både mina danskläder och idrottskläder i väskan och feels toppen👏👏👏! Denna terminen börjar dansen en halvtimme tidigare vilket innebär att jag kan ta 7bussen hem så det är bra:). Ska köpa en del grejer till skolan med, det måste jag komma ihåg imon fast kommer säkert glömma heh. 
Har varit riktigt najs i skolan idag måste jag säga! Känns som att man har kommit närmre med vissa klasskamrater på sistone o det tycker jag är mysigt!! 
Lolz, kom på ett nyårslöfte slumpmässigt idag. Måste ta tag i mina studier lite bättre. Jo visst jag klarar mig just nu men får typ ändå skuldkänsla för att jag inte pluggar ordentligt o glömmer alla prov o inlämningar.. Låter ganska nördigt men ursäkta mig cant help.... 
Hej från och med idag ska jag skriva ned mina läxor och prov och göra dem ordentligt hejdå godnatt. 

Ska växa upp o ta mer ansvar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0