En fredag som denna

Hello niggaz wuzup? Just nu chillar jag i min säng hehe. Skolan var okej, dock väldigt tjurig på förmiddan idk why men sen gick det över haha. 
Inga planer denna helgen, eller jo, söka sommarjobb heh om det räknas. Me = fattig. Måste börja läsa min engelska bok nu. På fredag om exakt en vecka ska vi har skrivit en bokrecension eller var det muntlig redovisning??? Dont remember. 
Ska börja med nytt projekt om genetik. Min grupp ska debatera emot "föda friska barn". Jo men precis vi vill ha sjuka barn. Nä men typ emot att skräddarsy våra nya generationer. Rätt ok projekt ändå. 
Anmält mig till dansen nu, börjar nästa vecka woop woop. Ha en trevlig fredag alla glada som ledsna. Vi ses snart igen hejdå. 



Heh. Osocial på fritiden. Rydö is the hole. Fast i sängen så fort jag ser den. Den lockar och drar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0