Jag sökte dig och fann mitt hjärta

Hello bloggisen det var längesen hehe.. Igår klippte jag gräs för första gången i mitt liv. Hade as tråkigt hemma så jag volunteerade att klippa gräs. Måste säga att det var roligt.... Asså jag tyckte verkligen det.. Man ba går liksom, går o chillar samtidigt som man utför ett arbete.. Lite coolt faktiskt. 
Jaja, annars så kollade jag på the notebook igår. Grät sönder asså omg vilken historia... Rekommenderar starkt. 
Har ingenting planerat idag än så länge, kanske ska hjälpa till lite hemma. Ligger fortfarande i sängen nu men funderar på att gå upp snart o äta frukost. Känner hur mat skriker desperat efter min närvaro. 
Tro eller ej men från och med idag ska jag sluta äta söt saker :(. Har sagt det minst 10 gånger de senaste 2 veckorna men lol har ingen resistens mot socker men vill verkligen ha abs till sommarn så ska kriga mot mig själv.. Inte för att jag kommer klara det mer än 8 timmar men just nu säger vi så. Lär aldrig få abs heller men men. 
Har också planerat lovet lite smått, ska träffa några kompisar o umgås lite med dom. Städa o hjälpa till hemma, (träna...?) 
Jaja, hoppas att alla får ett skönt lov med mycket chill o skit. Jag har haft det rätt najs ändå. Hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0