Väla swag

Me åkte till väla med min nigga Evelyn Bankell idag! Vaknade kvart i sju, åkte buss till Halmstad sen o tåg till Helsingborg o buss till väla osv. Blev väldigt impad av att vi klarade hitta rätt ställe utan kaos lol. Var inte jätte mycket folk i början, men sen fram mot eftermiddag började det ösa på riktigt med folk. Var där mellan 11- 17. Köpte saker till nyår o sånt lol. Det är ju som sagt mellandagsrea. Själv så gillar jag inte det så mycket för jag hittar aldrig nånting där:(. Finns ungefär ALDRIG i min storlek. O det var det som förstörde lite idag... Att det var rea överallt o saker som jag inte kunde ha o kändes lite rörigt hehe... 
Men lyckades fixa fram sakerna jag ville iaf. Palla inte lägga upp dom nu bilder kommer sen. Nu ska jag ba ligga i sängen o chilla. Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0