One love, two mouths

Gjorde inte så mycket idag. Sov ut ordentligt o vaknade halv ett lol. Sen kom min styvsyster hit o vi småfirade jul lite. Har ingen aning om vad jag ska göra på lovet alla dagar som jag inte har nått att göra... Borde egentligen plugga, läsa en engelsk bok.. Kan också passa på att säga att jag glömde skicka in min debattartikel i torsdags o har ingen aning om vad jag ska göra åt det heh.
O juste, var ju på sjukhuset igår. Läkarn sa att det bara var läkvävnad eller vad det heter som har hårdnat eller nått jag vet inte. Kommer förmodligen att mjukna under tiden så det är ingen inflammation så jag kan chilla. Var skönt att höra det haha :). 
Imon kanske Emma ska komma över men not sure för hon är lat. Har glömt inloggning till mitt final fantasy konto så kunde inte sätta på spelet idag fml. 
Mamma säger att hon kan köpa ett årskort på gymmet till moi.. Men omg har aldrig varit på gym, typ ändå ganska coolt o speciellt tycker jag iaf... O jag vet inte om jag pallar gå på gym i stan. Palla gymma o va as svettig o trött sen åka buss i en timme hem. Men vill inte gymma i Hylte för mina kompisar som jag främst umgås med nu finns ju i Halmstad så idk. O så är jag ingen människa som direkt tränar eller bryr mig om min body så mycket... Men när mamma kommer upp med ett sådant erbjudande så blir man ändå lite sugen jobbigt läge. Jaja, får se vad vi gör. Sovdags nu, godnatt :).

Har inga bilder att lägga upp. The fooos nya låt ex factor är typ lite lite lite lite bra, sorglig text anser jag..
Tvingar mig själv att gillar deras musik bara för att jag gillar Felix Sandman.. 
Vill inte säga att deras musik faller mig direkt i smaken, men gillar man Felix ska man gilla allt. Tycker deras låtar har för mycket upprepningar. Men det är inte dom som skriver låtarna o dom uppträder bra som idoler o så! Kommer säkert att utvecklas jätte mycket, dom är ju inte så gamla:). 
Men jaja ska inte prata som att jag är nått nu, just saying, mina åsikter. Hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0