I hate the beach but i stand in california with my toes in the sand

Vaknade halv elva och gick upp vid tolv. Åt en brunch och tog en promenad med mamma. Lol, klarade mig halvvägs o gick hem igen medan mamma fortsatte. Så jävla kallt var det... Frös sönder om mina tår. Glömde mina nike air max i skolan så hade converse på mig.. Hade inte gått ut i vanliga fall men mina föräldrar gillar inte riktigt att jag ba ligger i sängen hela tiden så kände mig tvungen... 
Vet inte om Emma jävel ska komma eller inte för hon har inte hört av sig :). Än så länge så ligger jag i sängen, igen, med datorn. Kanske sätta på nån film att kolla på. Gjorde en kopp te till mig själv innan. Omg sitter o dricker BARA redbull annars o det är nog inte så bra. Har en hel sån där stor svart sopsäck med pant av energidryck heh o det är nog bara på 3 månader :(. Typ beroendeframkallande.... Men ska se till att bli bättre:). Älskar kolsyra och socker... Typ de bästa som finns. 
Julafton imon! Så mysigt :). Ha det gött folk! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0