2013

Hello vill skriva lite om hur det här året har varit. Det här året är nog ett ganska händelserikt år om man säger så. 15 somrar och vinter har gått lol och jag började på gymnasiet. Början av det här året sög rätt så hårt. Massa bråk och trubbel hela tiden. Idk, visste inte ens varför men det var så. Med både lärare o elever haha. Det var nog det här året som sarkasmen växte fram ordentligt hos mig. Störde mig på allt o alla, dömde allt o alla. Eller låter kanske lite överdrivet men det var rätt så cp. Cp är ett ord jag använder ganska ofta, kan betyda allt. Cp är liksom cp. 
Men jaja, allt ont måste betraktas med hänsyn till det goda som finns i det. Blev närmre vän med Esterbunny som jag spenderade väldigt mycket tid med början av det här året. Vet inte när det började kanske till o med förra året men ah. Me ester o petter skapade en egen aura o var med varandra hela tiden. Dock har det nog alltid varit så mer eller mindre. Har även massa andra fina vänner som jag kanske inte nämner här men alla betyder jätte mycket men nu skriver jag om det som har varit lite mer spciellt det här året hihi. 
O så rullade tiden fram, ett tag var det riktigt fint väder. Chillade på skolgården under solen varje rast, bland de härligare man gjorde i skolan. Efter skolan cyklade jag alltid till Petter och var där tills på kvällen hehe. Har haft massa filmkvällar med mina rydö/mjälabors. Har inte haft det på väldigt länge nu. Träffar fortfarande nårra av de gamla i bussen ibland på morgonen när man åker till skolan, men not Esterbunny för hon bor i Varberg nu. Saknar det gamla så jag vill spy ibland hehe. Inte det att min nya klass eller mina nya vänner inte duger, men när man helt plötsligt går från att umgås varje dag och ha filmkväll nästan varje helg till att knappt träffas, det är lite brutalt hehe. Tycker jag iaf. 



Iår har jag sett Anton Ewald live o vatt med på fanpic på hans instagram. Inte för att va sån men jag stod längst fram i mitten hehe. Nått jag också gjorde tsm med Petter och Ester och hennes systrar. 
Några härliga dagar hade vi också under spexveckan innan slutet av nian. Det var kanske allt i guess. Sen slutade vi nian. Vilket jag då verkligen desperat räknade ner till. För slutet i nian var inte en bra period hehe. Var helt övertygad om att jag inte kommer sakna min klass, utan bara enstaka människor, vilket jag fortfarande gör, inte så att jag ångrar mig nu. Just det, kom på att det blev lite krångel med mina gymnasieval med haha, men det löste sig sen. PLUS! Tog bort min tandställning nån dag innan skolavslutning haha😁😁😁😁. 
Direkt efter skolavslutningen åkte jag till Kina och var där i en månad och en vecka. Reste runt lite där. Hände inget speciellt, känner direkt inte så många där hehe... Var sjukt taggad ända tills jag kom dit. Trodde det skulle vara mycket shopping o sol o bad o sånt där men no. Under dessa år jag bott i Sverige har priserna i Kina stigit som saotan. Men jaja, köpte massa saker ändå o använde massa cash... På stranden var det sjukt galet mycket folk så det var inte alls kul. Trångt som fan. Färgade håret till ombre där, det var åtminstone lite billigare än i Sverige iaf hehe.#thoughlife

Sen minns jag inte vad jag gjorde resten av sommarn, var med Petter kanske i dont remember. 
På hösten började jag på gymnasiet. Lärde känna nya människor och skaffade nya vänner vilket jag är oehört nöjd med. Just nu är Evelyn och Alida mina närmsta niggas. 

Började på dans på hösten med, med Emma. Vår dansgrupp är också utan tvekan de bättre som har hänt, vår dansledare är också bland de bättre människor man kan träffa. 
O så är vi här nu antar jag? Har nog inte hänt jätte mycket i skolan. Jaja. Det får duga nu det här, imon är det sista dan det här året, sjukt taggad! Hejdå. 👋👋

Kommentarer
Postat av: Ester

Saknar dig som fan! Är så tråkigt utan dig, saknar tiden i nian när du, jag & Petter hatade på allt och bara var med varandra. Du är en av mina närmaste vänner! ÄLSKAR DIG WENJINBABYSWAG <3

Svar: Omg din kommentar gjorde min dag esterbaby vi måste ses snart o göra nånting tsm!!! 😁😁😁😘💗💗
wenjin yuan

2013-12-30 @ 19:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0